Sider

mandag 12. mars 2012

I love pink!!

Har eg forelska meg heilt i nellikar. Kjøpte nokre bukettar til dåpen som hadde nellikar i seg. No over ei veke seinare, så er dei like fine. Ja, kanskje til og med finare! Dei held seg veldig godt, og blir berre vakrare og vakrare dess lenger dei står. I dag samla eg dei til ein stor rosa bukett. Trur kanskje eg må kjøpa meg fleire når desse er ferdige. Sleng med nokre bilete frå ein utruleg flott og kjekk barnedåp me hadde førre helg. Dåpsbornet var eksemplarisk som alltid, og rynka berre bittelitt på nasen når ho fekk vatn i hovudet. Snille Alva:) Kjem meir rosa på bloggen snart. Eg har tenkt å visa fram stubbane mine, som rett og slett vart måla rosa.





Ha ein fortsatt strålande aften alle der ute i veven=)

3 kommentarer:

  1. Lekkert hus og spennende blogg! Jeg vil gjerne se mer av dette. :) Legger meg til som følger. Og kanskje du har vil være med på min utfordring? Ta bilder av ditt frokostbord og hiv deg med! Kjempefine sommerpremier fra Nyblom Kollén som også er jury.

    SvarSlett
  2. Prøver igjen.. Trodde eg hadde fått lagt inn kommentar tidligere, menmen:) Nydelig hus dere har! Er på utkikk etter gardiner for tiden, men finner ikke den "rette" gråfargen... Men de du har ser veldig fine ut. Har du kjøpt de ferdig eller er de sydd? Og bruker du disse gardinene hele året? Er litt redd for at de kan bli litt mørke nå om sommeren. Takk for titten i huset deres, tar gjerne turen igjen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Gardinene er ferdigsydde og kjøpt på princess. Kjøpt i fjor, så usikker på om dei er å finne i butikkane no. Men er verdt eit forsøk. Eg ha hatt desse gardinene i eit år, og føler ikkje dei er for mørke om sommaren:)

      Slett