Sider

tirsdag 26. november 2013

Enkel julepynt...



Den billigaste og enklaste julepynten du får tak i kan vere julestjerner av papir. Kanskje du er så flink at du brettar dei sjølv? Eg er litt for flink til å nytta for mykje pengar på julepynt. Til gjengjeld er eg kanskje unnskyldt sidan eg har eit nytt hus å fylle opp. Uansett...tips frå meg til deg...kjøp kongler og pynt i papir. Enkelt og billig. Med levande lys i tillegg, blir det stemningsfullt og koseleg. Mine stjerner er frå TineK, kongler frå Bohus, telysholdar med glitrande gull frå Blommingville, telysholdar med hjort frå Kremmerhuset og glitter/kongle "blomst" veit eg ikkje. 

Ha ein koseleg kveld=)

Linda

3 kommentarer:

  1. Lite tips,det blir jo ganske billig med kongler som du finn i skogen og,ganske nær og.

    SvarSlett
  2. Heilt enig! Ha masse kongler som eg har vore å funne i skogen. Kjempefin og enkel pynt :)

    SvarSlett
  3. Og noen fant du på Bohus,fint å støtte nærbutikkene.

    SvarSlett