Sider

søndag 24. august 2014

Ut av dvalen...



Det skulle vel egentleg vore på våren, etter ein lang vinter. Meeen...det får bli no, før alt anna går i dvale. Ei tid med mykje innekos og haust står framfor oss, og då er det vel ingenting anna som høver betre enn ein comeback på Blåbærvegen-bloggen. Har fått litt pes frå lesarar som saknar bloggen, så då har eg vel ikkje noko anna val enn å ta meg sjølv i nakken. 

Mykje har skjedd sidan sist, både godt og vondt. Så skal eg fortelja litt, ikkje alt, etterkvart. 

Noko godt som har skjedd, er at eg har fått meg nytt kamera. Ein draum av eit Nikon kamera, og bileta....fantastisk!! 

See it for yourself! 
#uredigert #nofilter

Fin sundagskveld til deg ute i veven=)

Linda

 

5 kommentarer:

  1. Bonjour Linda
    Bela fhoto,bonne semaine,bisous

    SvarSlett
  2. Så gøy at du har begynt å blogge igjen. Synes bloggen din er så fint, så gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du blogger igjen. Mye fin inspirasjon å hente fra deg. Kan jeg spørre hvilket kamera du har gått til innkjøp av?

    SvarSlett