Sider

torsdag 6. september 2012

Kjøkken





God kveld ute i veven! Snart helg igjen. Det skal bli godt. I helga tek eg turen til IKEA. Litt småtteri på handlelista, i tillegg til å kjøpe eit hyttekjøkken til foreldra mine. Gledar meg til å sjå det nye varehuset på Åsane. Ikkje feil å ta turen dit ein laurdag. Sidan det er nokre timar unna, er det ikkje så ofte eg tek turen. Derfor er gleda stor. 

Slenger med nokre bilete av kjøkenet av litt nyare dato enn det som ligg ute frå tidlegare. Byrjar å bli godt nøgd med dette rommet. Ting fell på plass litt etter litt. Tar tid å få orden på eit stort hus, når ein flytta inn utan noko som helst.
Kos deg vidare i kvelden=)

5 kommentarer:

  1. Flott kjøkkenn! Digger at du har turt å dra inn rosa tapet:) Jeg elsker selv rosa:)
    Ting tar sånn tid når man flytter inn i nytt hus og skal innrede. Fortsatt ikke gardiner o.l etter 2mnd..Godt høsten er her med mer innekos.

    Du var en NYDELIG brud<3

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!
    Er ikke fan av "skikkelig crazy tapet" men liker den der tapeten mer og mer :D
    Kan hende jeg har spørt før, men gjør det igjen :P Når dere planla lysuttak i taket... Ble det nøyaktig målt da?

    SvarSlett
  3. Hei! Ja, den er skikkeleg crazy, var egentleg alt for crazy for meg og i begynnelsen:) Når me planla lyspunkt over kjøkkenøya var det heilt nøyaktig ja. Me "tegna" opp øya på betongen ganske tidleg i prosessen. Så brukte me laser for å få lyspunkta sentrert og med passe avstand fra kvarandre. Spottane var det elektrikaren som fann punkt til. Men der trur eg du har meir å gå på. Litt dumt viss lampene over øya hadde blitt "skeive" i forhold til spiseplassen. Håpar det var svar på det du lurte på:)

    SvarSlett
  4. Hugs å gje meg ein mld med navn på dei lampedn:)

    SvarSlett
  5. Hei søte du! :) fann deg via reportasjen på bt.no. For eit nyyyydeleg kjøkken! Og huset ellers. Badekaret <3 og for ei sjarmerande dama! ;) Nynorsk og sogning og eit flott-flott hus, kan ikkje bli bedre! :D Gledar meg til å følga deg vidare.

    klem Lina

    SvarSlett