Sider

onsdag 26. juni 2013

Lysare tider




Hei alle kjære der ute i veven! Det er så lenge sidan eg har blogga, at eg nesten har gløymt korleis eg gjer det. Pausen var i utgangspunktet ikkje planlagt, men når vekene gjekk, bestemte eg meg for å ta ein pause. Travel småbarnsmor med lite å blogga om. Eg vil ikkje berre blogga for å blogga. Eg har lyst til at det skal vere kjekt for alle lesarane også. Eg håpar de framleis vil følga bloggen, trass min slappe periode. 

No har eg lang ferie framfor meg, og har god tid til å vere småbarnsmor og blogga i tillegg :)

Vinteren har vore lang i Blåbærvegen, sikkert like lang for meg som for deg. Ein ting som er heilt sikkert, det er at no er det lyst, og det er sommar (eller nesten vertfall, sola har ikkje lyst til å komma fram for tida). Eg elskar det!

Ynskjer alle ein fin sumarskveld =)

5 kommentarer:

  1. Veit akkurat korleis du har det når det gjeld tid og overskudd til blogginga. Ikkje lett å kombinere med småborn, jobb og ellers andre ting som må gjerast.
    Kjekt at du er i gong igjen iallefall :)
    Håpar sommaren snart viser seg frå si aller beste side, for no har eg og ein lang ferie framfor meg. Deilig !
    Fin kveld til deg :)
    Klem / Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt med ferie er det vertfall ja!:)

      Kjekt å vere i gang igjen :)

      Slett
  2. Så flott at du er begynt å blogge igjen! Var litt bekymra om noke hadde skjedd deg siden du ikkje hadde blogga! WELCOME BACK!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, neida! Alt har vore vel, berre travelt:) Godt å vere tilbake, og tusen takk :)

      Slett