Sider

søndag 13. oktober 2013

Oooops...




...sa eg etter eg tok fyrste draget med malepenselen. Svart maling på kvit vegg...meir kontrastar enn dét, finnes vel ikkje. Uansett. Har lenge tenkt på å ha meg ei tavle på kjøkenet, men har aldri heilt funne ut av korleis eg vil ha det. Har vore inne på tanken om å nytta tavlemaling óg, men har ikkje vore heilt sikker på korleis, kvar og når. Så sist Herr Blåbær skulle ein tur på Biltema, kjøpte han med ein boks til meg. Billig var den òg...nice! Resultatet var ikkje så verst. No ventar eg på kritt-tusjar i posten, så er eg klar til å skriva.

No er det spøtetid og straks Farmentid...

Kos deg!

Linda

2 kommentarer:

  1. Så tøft! Og jeg som ikke engang tør å lage et hull i veggen for å henge opp noe:)
    Ikke bare bare med nytt hus!

    Ønsker deg en fin uke.
    Margit

    SvarSlett