Sider

mandag 25. november 2013

Ny stove...




Kom i mål med om-møbleringa mi forrige helg. Det heile var ganske så impulsivt. Fyrst så hengte eg opp nye hyller frå Bloomingville, eg vart nøgd med sjølve hyllene, men det vart litt tomt under dei. Så då flytta eg skjenken under dei, men då vart det så mykje møblar akkurat i det hjørnet, så eg flytte stolane mine lenger ut på golvet og ved sidan av kvarandre. Då vart det igjen stusseleg. Eg har lenge sikla på det marrokanskinspirerte bordet frå TineK, så då slo eg til og kjøpte meg nytt bord i tillegg. Ganske morosamt i grunn. Puffane har eg hatt lenge, og dei passa fint inn. Som sagt, veldig impulsivt...

Ha ein fin kveld vidare=)

Linda

7 kommentarer:

  1. Sett so flott da:):)

    SvarSlett
  2. Hei! Kjempekjekk blogg du har, eg er ofte innom :-) Kor har du kjøpt hyllene dine? Dei var utruleg kule!! Helsing Julie (veninne av Britt som du gjekk på lærar med!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Julie! Så kjekt at du les bloggen:) Dei er kjøpt på Designhuset Sogn i Sogndal. Merket er Bloomingville, og dei får du kjøpt overalt :) Hels Britt da:)

      Slett
  3. Hyllene var kjempefine :) Og det som fulgte med kjøpet var jammen ikke dumt det heller! Det blei flott!
    I dag har jeg kjøpt noen nye julegardiner; og det kribler etter å pynte i vei her også!
    Nyt siste novemberuka :)
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  4. Ååå, så nydelig det ble Linda, virkelig flott! Håper du har ei god førjulstid :) Hyggelig å være følger her hos deg, flott og inspirerende blogg :))

    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne, kos deg i førjulstida:)

      Slett