Sider

lørdag 3. august 2013

Min Vita Eos





Eg er så glad i puff! Denne lampa er ein skikkeleg puff med kvite gåsefjær. Vakkert lys er det av den óg. Fru Blåbær er meget nøgd med lampa si. Den har fått plass i hjørnet over fjaselampa mi frå IKEA. Fjase-ballerina-lampa har fått seg eit nytt hjørne i stova. Eg skal ta nokre skikkelege bilete av stova snart, så de får sjå. Min lille løyndom er at eg av og til tek bilete av noko fint, men så er det egentleg ikkje strigla bak kamera. Når eg tok bilete av lampa denne gongen, var det ikkje strigla i heimen. Kanskje de skal få sjå sanninga om huset i Blåbærvegen ein dag;)

Ha ein løyndomsfull laurdag=)

Ps. Løyndom betyr hemmelighet (for alle de med bokmål som morsmål). 

Linda

6 kommentarer:

  1. Så fin den er! Luftig og lett ) skulle gjerne sett mere av stua også)) ser flott ut)

    SvarSlett
  2. Har også kikket litt på denne lampa, gøy å se bilde av den hos deg:-) den ser jo så fiiiin ut!!! Ha en herlig søndag:-)

    SvarSlett
  3. oi så flott! kvar kjem denne herligheten av ei lampe frå? Legg meg til som følgar her eg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ei lampe frå Vita. Du finn den sikkert rundt om på nettet. Berre søk Vita Eos :) Kjekt at du vil følgje meg:)

      Slett
  4. Hei :) For en flott blogg du har :) Lurer på hvilken str du har på din lampe?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er den mellomstore, ikkje den XL. Denne er 40 cm i diameter:)

      Slett